تبلیغات X
تلویزیون سامسونگ
قیمت آیفون
دیجی بروز
خدمات پرداخت ارزی
دانلود نمونه پروپوزال
فروشگاه های اینترنتی
hp6420 اپیلاتور فیلیپس مدل
خرید اتو مو
ادکلن ساندرا مردانه
بل جاردین
ادکلن شیخ 70
ادکلن نانسی صورتی
خريد ژل ابرو
کریولاین
ادکلن ایفوریا
خرید قیچی
فروشگاه آنلاین
ادکلن جگوار آبی
جگوار آبی
ادکلن دیزل
ادکلن 212 طلایی
ریمل اترنتی
خرید ادکلن لالیک
کرم پودر مک
نایت ویش
lv9 ماشین ریش تراش پاناسونیک
دوره اسکین کر
فروش قهوه گانودرما
طراحی وب سایت
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت فروشگاهی
سئو سایت
آنالیز رایگان سئو سایت
آموزش برنامه نویسی اندروید
دستبند سیارات
پروژه آماده افتر افکت
پروژه آماده پریمیر
موشن گرافیک آماده
کوین ترودو
فروشگاه اینترنتی
دستگاه تسمه کش
پیتزاچی
اکو البرز
گروه صنعتی آلومتک
طراحی سایت وردپرس تهران _ وب30
طراحی سایت در مازندران و آمل - آماردوب
ویلا با شرایط اقساطی در شمال
اجاره و رزرو اقامتگاه کارناوال
خدمات تخصصی سئو بصورت تضمینی


تبلیغات X



social Media Tips

social Media Tips

چگونه از طریق اکسپلورر اینستاگرام جذب فالوور کنیم؟

اکسپلور، صفحه ای که آنرا با آیکون ذره بین در بین تب های پایین اینستاگرام می شناسیم، صفحه ایست که با الگوریتم های خاصی، محتواهایی را به هر کاربر بصورت اختصاصی و بر اساس رفتار و علایق وی در اینستاگرام نشان می دهد. اینستاگرام به هر کاربر، بر اساس پست هایی که انگیجمنت بالاتری با آنها برقرار می کند، صفحاتی که فالوئینگ آنهاست، هشتگ هایی که آنها را دنبال می کند و رفتار وی در همان تب اکسپلورر، محتواهایی را به وی نمایش می دهد. بعنوان دارنده یک صفحه بیزینسی در اینستاگرام، می توانیم هوشمندانه در این صفحه حضور پبدا کرده و فالوور جذب کنیم. برای جذب فالوور از طریق حضور در این قسمت، لازم است تا ۳ مرحله را پشت سر بگذاریم: حضور در اکسپلورر، دستیابی به کاربر از طریق پست، و جذب فالوورهای دست پیدا کرده به محتوای حاضز در اکسپلورر.

گام اول) حضور در اکسپلورر: سوال اساسی بسیاری از سوشیال مدیا مارکترها این است که دقیقاً چگونه می شود در صفحه ی اکسپلورر کاربران زیادی حضور پیدا کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

  1. انگیجمنت بالا ایجاد کنید. پست های با انگیجمنت بالای صفحه شما، با احتمال بیشتری به صفحه اکسپلورر فالوورهای فالوورهایتان می رود! بالا بردن انگیجمنت در پست ها خود مقوله ایست که بعداً به آن به تفصیل می پردازیم، اما در اینجا همین را بگوییم که محتواهایی بر مبنای علاقه و نیاز بازار هدف خود تولید کنید، در پست ها آنها را به اقدامی مانند مشارکت در کامنت ها دعوت کنید و از محتوای بصری جذاب بهره ببرید.
  2. در تایم های بهینه پست گذاری کنید. خوشبختانه پیج های بیزینسی این امکان را دارند که به شما بگویند در چه روزهایی و چه ساعت هایی، فالوورهایتان بیشتر آنلاین هستند. در همین ساعات پست بگذارید.
  3. از هشتگ ها غافل نشوید! با توجه به محتوای پست از هشتگ های مرتبط استفاده نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که هشتگ های شما نباید از حدی بالاتر رود، چرا که دنبال کنندگانتان آنها را اسپم پنداشته و وجهه خوبی برای برند شما ایجاد نمی کند. تعداد بهینه هشتگ برای هر پست، ۶ یا ۷ تاست. در پست های خاصی مانند مسابقه ها و پست های مناسبت، ۱۱ هشتگ هم مجاز است. پست های دارای هشتگ شما، به اکسپلورر کاربرانی که یکی از آن هشتگ ها را دنبال می کنند، راه پیدا می کند، و این موفقیت شما در هشتگ گذاریست، به شرطی که بیشتر کاربرانی که بواسطه یکی از هشتگ ها در معرض پست شما قرار می گیرند، با پست شما درگیر شوند. (بصورت لایک یا کامنت) اگر بواسطه هشتگ خاصی به اکسپلورر کاربران علاقه مند به آن هشتگ راه پیدا کنید ولی از آنها لایک و کامنت قابل قبولی دریافت نکنید، اینستاگرام پست شما را بی ربط یا کم ربط به هشتگ تلقی کرده و راهیابی مجدد شما از طریق هشتگ به اکسپلورر را کاهش می دهد ! از این روست که پیشنهاد می کنم از هشتگ های انگلیسی مرتبط استفاده نکنیم. پست زیر فقط هشتگ پیتزا را بهمراه دارد. برخی می پندارند که می توان هشتگ #pizza را هم بکار برد اما اتفاقی که می افتد این است که این پست در اکسپلورر اینستاگرام انگلیسی زبانان طرفدار پیتزا به نمایش در می آید، اما چون این پست به زبان فارسی ست، ارتباطی با آن برقرار نکرده، انگیجمنتی ایجاد نمی شود و در نهایت یک هشتگ از این پست بدون خروجی بوده و اینستاگرام هشتگ شما را از این جهت،اسپم تلقی می کند.
  4. از هشتگ های تکراری استفاده نکنید. هشتگ های تکراری زیر پست ها از نظر اینستاگرام اتفاق خوبی نیست. از این کار پرهیز کنید و برای هر پست از هشتگ های مرتبط با همان پست استفاده نمایید. از بکاربردن هشتگ نام برندتان زیر همه پست ها دوری کنید.
  5. پیج شما نباید خیلی جدید باشد. اینستاگرام پست های پیج های قدیمی تر را بیشتر در اکسپلور نمایش می دهد.
  6. پیج شما نباید تعداد زیادی کاربر غیر فعال داشته باشد ! کاربران غیرفعال به خودی خود احتمال حضور شما در اکسپلور را کاهش می دهد ! پس هرگز به سمت و سوی کاربران فیک نروید !
  7. از لوکیشن در پست هایتان استفاده کنید. استفغاده از لوکیشن (درج موقعیت مکانی) در بالای پست ها، احتمال نمایش پست شما به کاربران نزدیک به آن لوکیشن را افزایش می دهد.
  8. سلبریتی ها را در پست های مرتبطی تگ کنید ! برای مثال زمانیکه یک هنرمند در یک فستیوال برنده جایزه ای می شود، فرصت مناسبی برای این است که با یک پست و تبریک، علاوه بر فعالیت در جهت روابط عمومی برندتان و همچنین ایجاد انگیجمنت بالا در آن پست، با تگ کردن پیج شخصی و رسمی آن هنرمند در آن پست، شانس حضور در اکسپلورر فالوورهای آن هنرمند و در حقیقت Reach آن پست را بالا ببرید.
  9. تعامل با اینفلوئنسرها را تجربه کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ را فقط به ارسال هدایایی به آنها و یا صرفاً تبلیغ محصول و برند خود در صفحات این افراد محدود نکنید. ایفلوئنسر مارکتینگ می تواند پکیجی باشد که بخشی از آن، انتشار تصویری از اینفلوئنسر بهمراه محصول شما با فضایی دوست داشتنی در صفحه برند خود شما باشد، که فرد تاثیرگذار علاوه بر اینکه روی تصویر تگ می شود، از طریق لایک و کامنت تعاملی با آن پست برقرار نماید. این اکشن هم جزو اکشن هاییست که احتمال حضور صفحه برند شما در اکسپلورر کاربران را بالا می برد. آن هم کاربرانی هدفمند، که در اینجا بخشی از آنها فالوورهای اینفلوئنسر همراهتان است.
  10. همکاری با برندها از طریق تگ و منشن کردن ! مانند مثال قبل، می توانید با برندهایی که رابطه خوبی دارید، در اینستاگرام همکاری داشته باشید. اجرا کمپین های مشترک بهانه ایست تا یکدیگر را در صفحات خود تگ کرده و علاوه بر دستیابی متقابل به فالوورهای بکدیگر، در اکسپلورر کابران بیشتری حضور پیدا کنید.

نکته: مواردی که از آنها به عنوان اسپم یاد کردیم، اعم ا استفاده از هشتگ های زیاد در پست ها، استفاده از هشتگ های تکراری و هشتگ های غیر مرتبط، باعث می شود صفحه شما برای مدتی از سوی اینستاگرام شادوبن شده و در کلاً اکسپلورر جایی نداشته باشید.

گام دوم: پست شما در اکسپلورر تعدادی از کاربران که اینستاگرام احتمال می دهد مورد علاقه آنها باشد، به نمایش در آمد. حالا باید کاربر از پست شما استقبال کند. از میان انبوه پست های موجود، روی آن کلیک (به اصطلاح صحیح تر تپ) کرده و آنرا مشاهده نماید.

برای تحقق این مهم، پست شما باید محتوای بصری جذابی داشته باشد. در صفحه اکسپلورر اینستاگرام، تنها عاملی که به مخاطب انگیره می دهد که پستی را برای بازدید انتخاب کند، جذابیت بصری آن است. برای این اکشن، مهم تر از جذابیت، این است که محتوای شما در ابعاد کوچک صفحه اکسپلورر، قابل تشخیص باشد. خیلی از مواقع محتوای بصری خوبی دارید اما تصویر، به لحاظ جزئیات به گونه ای نیست که در ابعاد اکسپلورر قابل تشخیص باشد. پس CTR (کلیک بازای بازدید) آن پایین می آید. در تصویر پایین مشاهده می کنید که پست بالا سمت راست، بخوبی مخاطب را وادار به باز کردن تصویر می کند، درست بر عکس تصویر پایینش.

گام سوم: خب، حالا اگر گام دوم را هم با موفقیت پشت سر گذاشتید و تپ های خوبی دریافتکرده و در حقیقت Reach خوبی روی پست از طریق اکسپلورر ایجاد نمودید، یک گام تا جذب فالوور از این طریق فاصله دارید: کاربری که پست شما را در اکسپلورر خود دیده و آنرا باز کرده است، آنرا پسندیده و به مرحله ای فراتر از پسندیدن، یعنی فالو کردن شما نائل شود. این دیگر ۱۰۰% به کیفیت آن محتوا و سایر محتواهای پیجتان بستگی دارد.

منبع: اینجا


+ نوشته شده در يکشنبه 5 آبان 1398ساعت 20:30 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 20

ساعات کار پست در کانادا برای اطلاع بیشتر شما

دفاتر پستی در کانادا, البته در شهرهای بزرگ کانادا از دوشنبه تا جمعه از ساعت 10صبح تا 5 بعدازظهر باز هستند. در بعضی از شهرها حتی 24 ساعته باز هستند و مشغول به کار حتی در تمام روز میتوانید به با مراجعه کردن به این دفاتر به تمبر, ترازو, جداول نرخ پستی و جعبه های بزرگ پستی دسترسی داشته باشید.

البته باید توجه داشته باشید ساعات ذکر شده در شهرهای بزرگ کانادا امکان پذیر است زیرا در شهرهای روستایی و کوچک تر کانادا این بازه های زمانی محدود تر هستند ساعت شروع به کار این دفاتر در ایام هفته ممکن است بین 8 تا9:30 صبح و ساعت پایان کار بین 2 تا 5 بعد از ظهر باشد یا فقط ساعاتی در صبح و شاید ساعاتی از روز دوشنبه کار کنند.

روز سی‌ام ماه آوریل، آخرین روزی که کانادایی‌ها می‌توانند پرونده مالیاتی خود را ارسال کنند، دفاتر پستی تا نیمه شب باز هستند تا اظهارنامه‌های مالیاتی را مهر کنند (اگر مالیات بدهکار باشید و یک روز دیرتر از سی‌ام ماه آوریل مالیات خود را فایل کنید، باید بهره آن را بپردازید). باید از مراجعه به دفاتر پستی یک هفته قبل از این تاریخ پرهیز کرد.

در ادامه مطلب اطلاعات عمومی پست در کانادا را برایتان شرح میدهیم

در ابتدا برای ارسال نامه و بسته های پستیتون باید به یک سری از مسائل توجه داشته باشید

1.در دفاتر پستی خدماتی به نام priority post service برای نامه های پستی و expedited parcel برای بسته های پستی لحاظ میشوند, بنابراین در هنگام ارسال نامه یا بسته هایتان از کانادا به ایران باید به این دو مورد توجه داشته باشید.

روش ارزان‌تر دیگر Xpress post است که نامه یا بسته ارسالی طی دو روز به مقاصد می‌رسد. پاکت‌های پست Priority و Xpresspost بسته‌های حباب‌دار، و جعبه‌های مخصوص Xpresspost نیز موجود است.

پس این چنین میتوانید بسته هایتان را به دفاتر پستی کانادا بسپارید, اما متاسفانه با توجه به تحریم های اقتصادی نسبت به ایران در این زمان امکان ارسال بسته از کانادا به ایران از طریق دفاتر پست ممکن نیست.

اما برای رفع این مشکل چه کنیم؟ بهتر است بیشتر با سایت baste.co برای ارسال بسته هایتان از کانادا به ایران آشنا شوید.

روش کار baste.co به چه شکل است؟

Baste.co با ارسال بسته های پستی شما همراه با مسافرین کانادا به ایران کالای مورد نظر شما را به ایران منتقل میکنند, به این شکل است که ساکنین کانادا برای ارسال بسته خود به ایران در بسته.کو کالای مورد نظر خود را فرم کرده و اطلاعات برقراری تماس خود را در لیست بسته خود به جای میگذارند, بسته های لیست شده از طریق متقاضیان در سایت ذخیره باقی میماند و با یک سرچ کوچک از طریق تاریخ مورد نظر برای ارسال بسته از سوی شما به هر یک از شهرهای ایران که در لیست وارد کرده اید برای مسافری که از کانادا به سمت ایران مسافرت میکند قابل مشاهده است.

البته ممکن است برایتان سوال باشد که مسافران چگونه راضی به حمل بار شما خواهند شد؟ برای صورت گرفتن این پروسه فرد ارسال کننده هزینه ای برای مسافری که بسته اش را از کانادا به ایران منتقل میکند در نظر میگیرد به همین صورت مسافران را ترغیب به بردن بسته ها خواهد کرد.

بنابراین اگرچه بسته ای برای فرستادن از کانادا به ایران دارید و اگرچه مسافر این مسیر هستید baste.co میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

+ نوشته شده در سه شنبه 28 خرداد 1398ساعت 22:58 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 34

چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

شما از کدامیک از شبکه‌های اجتماعی در ایران استفاده می‌کنید؟

آیا شما جز آن دسته از افراد هستید که تنها در صفحات مختلف به گشت‌وگذار می‌پردازید یا از این فرصت طلایی استفاده می‌کنید و به دنبال چگونگی کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی هستید.

اگر جز گروه دوم هستید ادامه مطلب مخصوص شماست و اگر متعلق به گروه اول هستید ولی می‌خواهید با چگونگی کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعیآشنا شوید، ادامه مطلب مخصوص شما نیز خواهد بود.

از آنجایی که چگونگی کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) که در ادامه می‌خوانید حاصل تلاش و تحقیق تیم مدرسه بازاریابی اینترنتی و همچنین دانشجویان مدرسه بازاریابی اینترنتی است، تمام ترفندهای ارائه شده کاملا کاربردی است و بلافاصله می‌توانید این ترفندها را در کسب‌وکارتان پیاده کنید.

چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی


source: onpost.co

قبل از اینکه به چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام بپردازم به یک مورد مهم اشاره می‌کنم.

نکته مهم این است:

برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون شک نیاز به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام دارید (نکته مهم این نبود …!)

اما مهمتر از افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام و چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی اینستاگرام، علاقه مند کردن و وفادارسازی فالوورها است. در صورتی که فالوورهای شما با شما ارتباط برقرار نکرده باشند، به شما و کسب و کارتان علاقه مند نباشند، مطمئن باشید، هیچ کدام از روش هایچگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی اینستاگرام به کارتان نمی آید.

با این فرض که شما با چگونگی وفادارسازی فالوورها آشنا هستید (اگر نیستید راه های کسب درآمد از اینستاگرام را ببینید)، به روش های کسب درآمد از اینستاگرام می پردازیم.

پیشنهاد می‌کنم این را هم ببینید: گزارش کارگاه “راه های کسب درآمد از اینستاگرام”

چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام)

1. فروش محصول از طریق سایت

اگر سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید افراد را به سمت وبسایتتان هدایت کنید.

افراد را به سمت صفحه محصول بکشانید و بطور مستقیم محصول خود را به آن ها بفروشید.

افراد را به به سمت صفحه فرود بکشانید، ایمیل آن ها بگیرید و برای همیشه اطلاعات محصولات و خدمات خود را برای آن ها ارسال کنید.

برای این کار می‌توانید لینک صفحه مقصد را در بیو ایجاد کنید. ترجیحا از طریق goo.gl آدرس مقصد را کوتاه کنید تا آمار تعداد کلیک‌ها را داشته باشید.

حال چطور افراد را ترغیب کنیم که روی لینک بیو کلیک کنند؟

در کپشن پست های مرتبط با فروش محصول، حتما بنویسید که “برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک بیو کلیک کنید” یا “لینک بیو را لمس کنید”.

چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

پیشنهاد می‌کنم این را هم ببینید: استراتژی‌های موثر افزای فروش اینستاگرام

2. فروش مستقیم

اگر سایت ندارید مجبورید فروش مستقیم داشته باشید. برای این کار اطلاعات تماس خود را در بیو درج می‌کنید یا اکانت خود را بیزنس می‌کنید. برای بیزنس کردن اکانت از بخش تنظیمات اقدام کنید.

معمولا فروش لوازم جانبی موبایل، زیرآلات و بدیجات با کلاس، اجناس لوکس، لباس و امثال این‌ها بخوبی در اینستاگرام فروش می‌رود.

روش‌های جلب اعتماد برای افزایش فروش:

عکس از خودتان

عکس از پشت صحنه تیم و دفتر

عکس از مشتریان واقعی

عکس از مشتریان در زمان استفاده از محصول

نمایش مشتریان

نمایش حس خوب مخاطبان

نمایش نوع مخاطبان

نمایش نظرات مخاطبان

پیشنهاد می‌کنم این را هم ببینید: 2 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

3. تبلیغات

متداول‌ترین روش‌های چگونگی کسب درآمد از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام)، تبلیغات است. آن هم بدلیل راحت و ساده بودن نوع درآمد. بدون دردسر و بدون ریسک.

برای این نوع کسب درآمد باید تعداد لایک‌ها و ویوهای پست‌هایتان بالا باشد. از پیج‌های قوی که در این زمینه خوب فعالیت می‌کنند و پست‌هایشان impression بالایی دارد مجله ژوانی، سکانس برتر و … است.

4. اینفلوئنسر مارکتینگ

4مین روش که در اینستاگرام به شدت جواب می‌دهد، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در این روش به جای تبلیغ دادن در پیج‌های مختلف، افراد معروف و تاثیرگذار در اینستاگرام محصولات و خدمات شما را معرفی ‌می‌کنند.

شما یا می‌توانید خودتان با بالا برود تعداد فالوورها (و به نسب آن تعداد لایک‌ها) به عنوان اینفلوئنسر عمل کنید. یا اینکه واسطه بین ایفلوئنسرها و تبلیغ دهندگان باشید.

در حال حاضر چند شرکت در این حوزه فعالیت می‌کنند، مثلا شرکت chanka که در این حوزه خوب کار می‌کند.

اگر ایده‌ای یا نظری در مورد چگونگی کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) دارید، حتما با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

source: here

+ نوشته شده در چهارشنبه 15 خرداد 1398ساعت 2:23 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 54

نقش شرکتهای واسطه تجاری در رشد صادرات شرکتهای کوچک

یک کارگاه تولیدی لباس و یا کفش را در ایران در نظر بگیرید. این کارگاه معمولا از بنیان گذار که در زمینه تولید این کالا متخصص است و چند نفر کارگر ماهر تشکیل شده است. این کارگاه حتی برای کارهای مالی خود نیز اقدام به استخدام حسابدار به صورت نیمه وقت می نماید تا در هزینه ها صرفه جویی کند. کارهای مربوط به فروش و بازاریابی نیز معمولا توسط صاحب کارگاه انجام می شود. حال در نظر بگیرید که این کارگاه برای تکمیل ظرفیت تولیدی خود، نیاز به صادرات و فروش محصول در بازارهای خارجی دارد. برای صدور محصول تولیدی به یک بازار ناشناخته، نیاز به بکارگیری تیم ورزیده و متخصص است. این تیم باید در ابتدا با استخدام مدیر فروش حرفه ای و بازاریابهای مسلط به بازار کشور هدف، دست به تحقیقات بازار، نیاز سنجی مصرف کننده ها در آن کشور، تبلیغات و ایجاد شبکه توزیع و فروش در آن کشور نماید. اینکار مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار بالایی است که از عهده کارگاه کوچک تولیدی در ایران برنمی آید. همینطور فروش کالا در بازار خارجی نیاز به برندینگ و نشان تجاری شناخته شده برای مردم در کشور هدف دارد.

در اصل بسیاری از شرکتهای ایرانی با داشتن مازاد ظرفیت تولیدی، به دلیل مشکلات بالا قادر به استفاده از این ظرفیت برای صدور کالا به خارج از کشور نیستند. در اینجا نقش شرکتهای واسطه تجاری بیشتر مشخص می گردد. این شرکتها به جای سرمایه گذاری در زمینه تولید کالا،نسبت به ایجاد شبکه فروش، تبلیغات و ایجاد برند در یک بازار خاص می پردازند و برای تامین کالا از شرکتهای کوچک تولیدی که در سراسر دنیا وجود دارد استفاده می کنند.

به همین دلیل است که شما می بینید در کشورهایی مثل تایوان، چین، هنگ کنگ و یا هند و سریلانکا، صدها هزار کارگاه کوچک فعالیت می کنند که محصولات خود را در همه جای دنیا به فروش می رسانند. اما متاسفانه در ایران، به دلیل اتکای کشور به درآمدهای نفتی، شرکتهای واسطه تجاری به صورت معکوس عمل می نمایند. در اصل چنین خدماتی را در بازار ایران برای شرکتهای خارجی انجام می شود که تنها به واردات کالا رو می آورند. شرکتهای واسطه تجاری خارجی نیز، به دلیل ناشناخته بودن فضای صنعت و کسب و کار ایران، شناخت درستی از تولید کننده های ایرانی ندارند.

اما در این زمینه چه باید کرد. بهترین راه حل، کمک هدفمند دولت به توسعه صادرات شرکتهای کوچک است. این کمکها می تواند از طریق برگزازی نمایشگاههای صنعتی برای شرکتهای کوچک در داخل ایران و دعوت از شرکتهای تجاری متخصص خارجی برای شرکت در آنها انجام گردد. همچنین،با پرداخت هزینه و کمک به شرکتهای تولید کننده کوچک، برای نمایش محصولات خود در کشورهای دیگر نیز به نحو چشمگیری باعث پیشرفت در این حوزه خواهد شد. علاوه بر آن، می توان با اعطای معافیتهای مالیاتی و وامهای کم بهره به شرکتهای کوچک صادر کننده و یا حذف عوارض پرداختی برای ورود مواد اولیه مورد نیاز شرکتهای صادر کننده کالا در غالب جوایز صادراتی، کمک شایانی در این حوزه انجام داد. سفارتخانه های کشور ما نیز می توانند با استخدام مدیر بازرگانی توانمند و محلی در کشور های مورد نظر، نسبت به برقراری ارتباط میان شرکتهای تجاری خارجی یا شرکتهای کوچک تولیدی در ایران اقدام نمایند. کاری که هم اکنون سفارتخانه های کره ، چین، ترکیه و هند در کشور ما انجام می شود.

به این ترتیب شرکتهای تولید کننده کوچک و شرکتهای دانش بنیان ایرانی نیز می توانند همپای شرکتهای مشابه چینی و هندی در بازارهای سراسر دنیا حضور یافته و ضمن افزایش تولید و بکارگیری حداکثر ظرفیت خود، به حل معضل اشتغال که از بزرگترین مشکلات حال حاضر کشور است کمک نمایند.

+ نوشته شده در چهارشنبه 8 خرداد 1398ساعت 2:16 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 55