تبلیغات X
تلویزیون سامسونگ
قیمت آیفون
دیجی بروز
قطعات گیربکس
خدمات پرداخت ارزی
دانلود نمونه پروپوزال
طراحی وب سایت
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت فروشگاهی
سئو سایت
پروژه آماده افتر افکت
پروژه آماده پریمیر
موشن گرافیک آماده
دوره اسکین کر
فروشگاه اینترنتی
اجاره و رزرو اقامتگاه کارناوال
طراحی سایت
سئو در اصفهان سئو وب ایران
چاپ سربرگ
کافه لوکال ولنجک
دستگاه تسمه کش
کد تخفیف رایگان فروشگاه های اینترنتی
الگو خیاطی
پشتیبانی وردپرس
مرجع کوپن و کد تخفیف فروشگاه اینترنتی
وارد کننده پخش عمده لیست قیمت خرید لوازم جانبی کامپیوتر شبکه و لوازم جانبی موبایل در تهران دی نت
معاملات الگوریتمی
فروشگاه اینترنتی تاپ جی بی
قطعات اصلی کامپیوتر قیمت خرید قطعات اصلی پردازنده اینتل ای ام دی مادربرد رم کامپیوتر هارد دیسک کارت گرافیک حافظه SSD پاور کیس اوستا آی تی ایسوس ازراک گیگابایت ام اس آی بایوستار
مستر چرخ




تبلیغات X



تکنیک برای استفاده اینستاگرام در کسب و کار

social Media Tips

تکنیک برای استفاده اینستاگرام در کسب و کار

مطمئنا با دیدن محبوبیت این برنامه مشتاق این هستید که یک صفحه ی اینستاگرام داشته باشید اما میخواهید

استراتژی استفاده درست از آن را بدانید با ما همراه باشید.

1.حداکثر بهره را از پروفایل و بیوگرافی ببرید.

در ابتدا شما به آسانی با طی کردن یکسری از مراحلی که اکثریت برنامه ها هم دارند اکانت خود را میسازید اما

برای ادامه ی راه خیلی مسائل هست که باید آن را رعایت کنید تا وارد پلتفرم اصلی شوید.


اول از تمامی مسائل یک عکس یا لگو ثابت برای پروفایل خود انتخاب کنید که مخاطبان شما را هنگام جستجو

راحت تر پیدا کنند, حتی بهتر است برای دیگر صفحات اجتماعی اتان هم از همان عکس استفاده کنید و نه تنها

موجب شناسایی بهتر شما میشود بلکه به اشتراک گذاشتن مطالب میان پلتفرم های مختلف هم آسان تر میشود.

منبع: socialtradia.com

2.آدرس وب‏سایت خود را در بیوگرافی قرار دهید.

بیو اینستاگرام شما تنها قسمتی است که میتوانید اگر راغب هستید پلتفرم های دیگر وابسته به خود را یا کمپین های

مختلفی که نیاز دارید برای صفحتون به اشتراک بگذارید را در بیو خود به اشتراگ بگذارید اگر می خواهید

مخاطبانتان مستفیم وارد بلاگ، صفحه معرفی شما، خدمات و یا صفحه محصولات شما شوند، لینک همان صفحه

را در بیوگرافی قرار دهید. که البته در شرایط مختلف قابل تغییر است.

3. حساب کاربری خود را عمومی کنید

اگر مقصود شما از داشتن یک صفحه ی اینستاگرامی ترویج کسب و کارتان است خوب طبیعتا منطقی است که

عموم بتوانند صفحه ی شما را ببینند زیرا اگر مخاطبان نتوانند به راحتی و به سرعت محتویات صفحه شما را ببینند

و بدانند که نیاز است صبر کنند تا از شما اجازه صادر شود مطمئنا کمتر شما را دنبال میکنند.

4.از #هشتگ استفاده کنید

برای بیشتر دیده شدن پست هاتون هشتگ ها راهی بسیار مفید هستند سعی کنید بین 5 تا 7 هشتگ برای پست هاتون

طراحی کنید و داشته باشید و مقدار کمتری از هشتگ های معروف استفاده کنید.

محتوای نمایشی خود را تنوع بخشید

سعی کنید سرگرمی را به صفحتون اضافه کنید و پست هاتون را با خلاقیت های مربوط به خودتون پست کنید و

زرق و برق را چاشنی محتویاتی که میخواهید انتشار دهید کنید.

از فیلم هاتون پشت صحنه تهیه کنید و یا پشت صحنه های بعضی از عکس هاتون رو به انتشار بگذارید.

این سرگرمی که چاشنی پست هاتون میشود بسیار جذب کننده است.

5.از فیلترهای اینستاگرام به خوبی استفاده کنی

اینستاگرام ابزارهای فیلتر عکس و ویدیو جذابی برای استفاده دارد. از این ابزارها برای افزایش متوسط کیفیت پست

های خود چه تصویری و چه ویدیویی بهره برداری کنید.

6.همه پست های خود را در فیس بوک و توییتر به طور همزمان به اشتراک نگذارید

بخاطر اینکه هنوز اشخاصی هستند که از دیگر شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و طرفدارهای مخصوص به خو

را دارند بهتر است گاهی بعضی از پست های خود را در شبکه های دیگر مانند فیس بوک یا توییتر به اشتراک

بگذاریم البته نه همه ی پست ها زیرا مخاطب تشویق شود برای دیدن باقی پست ها به صفحه و مزمون اصلی سر

بزند و آن را دنبال کند.

7.بین پست هایتان یک فاصله زمانی مناسب بگذارید

صفحه مخاطبانتان را با پست های پی در پی شلوغ نکنید. با رعایت یک بازه زمانی بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای (ویا

حتی بیشتر) برای کسب توجه بیش تر و توجه به اینکه دیگران را آزار ندهیم بهتر است رعایت کنیم.

+ نوشته شده در دوشنبه 27 اسفند 1397ساعت 5:01 توسط allen wessinger | | تعداد بازدید : 78